fredag:

det känns inte lika okej när man är bakis och har en femårig kusin som attackerar en.
det börjar med att han satte sig på min rygg när jag låg och såg på tv. sen ger han mig ett kalsongryck som han själv kallade det och skrattar. sen gör han det igen och tar i med full kraft så det känns som att mina skinkor kommer gå längsmed hela ryggen och att fisan ska spricka. 
efter det kastar han sig på min rygg och gallskriker i mitt öra, drar mig i håret, puttar ner mig från soffan och kittlar mig i armhålorna (jag är extremt kittlig överallt) och sen säger han att jag är ful och att jag ser ut som en "punk-lockale" efter att han dragit ur min tofs i håret så att det står åt alla håll.

inte okej när man är bakis. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0