måndag:

vi har degat med trolldeg idag, gjorde lite olika gubbar som ligger på gräddning i ugnen nu.
och snart ska jag ut och gå promenad med stefan, jag bara väntar på att han ska ta sig hit, han nämnde något om att han skulle sminka sig och sånt. eller så var det duscha.. jag minns inte.

vi åt tacos idag och sen fes jag vid datorn och jag överdriver inte när jag säger att det luktade dött. typ dött roadkill sen ett par veckor tillbaka i en larvattackerad kompost. det roliga var att när jag fes så satt jag vid datorn och min moster skulle se på film och böjde sig ner precis när jag känt aromen av min exklusiva fis för att plocka ut skivan ur datorn. då var jag nöjd, fast hon sa ingenting. nåväl. nu har jag nog inte mycket mer att säga.

jo förresten. jag bäddade ner mig i min mosters nybäddade säng och såg på när hon spelade. vi pratade om någonting, minns inte vad men jag sa iaf att jag inte orkade gå efter den för att jag låg så bra, speciellt efter att ha fisit in hennes täcke och gjort det alldeles varmt och mysigt. iaf, efter några minuter tröttnade jag och så somnade jag. när jag vaknade var hela högersidan av mitt ansikte alldeles dyngsurt. jag älskar att vakna av att ha dreglat ner hela mig.
provade att spela gitarr för nästan första gången i förrgår. mitt vänstra pekfinger är fortfarande helt mörbultat så jag har inte velat fortsätta spela, men imorrn kanske jag vågar fortsätta igen.

jajaja, nu förtjänar ni inte att få höra mer info om mitt händelserika liv. sich.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0