söndag:


anton säger:
har du många läsare på din blogg?
fia - dricker mögelsmoothie. säger:
som fan, vadårå?
anton säger:
ge ett av mina youtube-klipp ett litet skjut
den har stagnerat
fia - dricker mögelsmoothie. säger:
nu tvingar du mig ju att erkänna att jag ljög
igår hade jag fem besökare
anton säger: 
haha fan :D 
http://www.youtube.com/watch?v=LuHHSvTY9cE&feature=player_embedded
fia - dricker mögelsmoothie. säger:
är det ditt klipp?
anton säger:
nej
fia - dricker mögelsmoothie. säger:
du ljuger. jag tänker inte klicka så det blir ostagnerat! hahaha!


varsågod anton. jag har fortfarande inte klickat men du får hoppas att någon annan gör det.
och om det inte är ditt klipp som du sa, så skyll dig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0