måndag:

min moster tyckte mina stygn inte såg ut att må så bra så vi gick till doktorn och så åkte jag på en kur penicillin. dum som jag är när jag såg hur sjukt stora pillrena var körde jag ner näsan och luktade i pillerburken. det luktade röv. jag blev jätterädd och ville inte stoppa i mig något så stort och som luktade röv.
fast jag gjorde det ändå och tur var väl det för det gick finfint och smakade inte ett dugg stjärt.

annars är jag i kolsva för övrigt. har flyttat hem till min moster och jobbar på min bok lite. vi köpte. eller ja, min kära moster köpte godis för 200 spänn och så hyrde vi film, den här bröllopsfotografen och den sög fan. smala sussie 4 lajf fifan.

har även bestämt mig för att flytta härifrån. långt härifrån till en stor stad. yeeey! :)



Kommentarer
Postat av: maria

har du flyttat från lägenheten ?

funderat på att flytta till Uddevalla ? ;P

2010-05-11 @ 20:38:05
URL: http://maariiasvensson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0