söndag:

det är söndag och jag är fortfarande vaken. vad roligt.
har haft sjukt ont i bröstet hela dagen idag och nu läste jag lite på internet om magsyra och sånt och jag har hittat det jag tror jag kan ha. det stod att fet mat och alkohol gör saken värre också, då är det ju inte konstigt att jag mår som jag gör idag haha. kan inte ens ligga ner utan att få en brännande och svidande intensiv känsla i bröstet som går vidare upp i halsen.
sen börjar det bli ljust ute nu också så jag kommer inte kunna sova ändå. jag får hoppas att jag hittar något roligt att roa med mig på internet.

jag kollar på en film nu som går på trean. och så var det reklam tänkte jag säga men då ljuger jag. det var bara för att få komma in på ämnet reklamfilm för att få berätta om en reklam jag stör mig fruktansvärt på. jag tror det är en reklam för lindex och det är en blond tjej som går och visar upp olika kläder. och kläderna ser väl lagom tantiga ut men grejen är att hon går sån här modellgång och så har hon ingen bh under klänningarna så hennes pattar hoppar ju åt alla möjliga håll. låten de spelar i reklamen är en sån som lyckas fastna i huvudet på mig också och när jag sjöng låten högt idag när jag och sandra var ute och åkte bil så såg jag hennes hoppande pattar framför mig. ba vad fan, ska man fastna för såna kläder? använder dom det som försäljningstrick för att killar ska tjata på sina tjejer om att köpa såna där tutthoppklänningar? jag fattar inte grejen. någon som fattar får gärna höra av sig och förklara för mig.

jag såg ballar av stål idag också. stör mig fruktansvärt på att vi på tv i sverige är så sjukt pinsamma att vi inte kan komma på några egna program, utan måste kopiera vartenda jävla program och vi gör det så mycket sämre än originalen. något jag däremot är impad över, det är öronen på programledaren. jag kommer alltid att tänka på dom här stora plastöronen man hakade på sina egna öron när man var liten. så ser han ut.

kommer tyvärr inte på fler saker som jag stör mig på just nu men jag lovar att höra av mig när jag gör det igen. tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0