god morgon och funderingar på snökisseri,


jag vaknade upp och tittade ut genom fönstret, det fullkomligt vräker ner snö. det är stora fluffiga flingor som yrar omkring innan de landar på marken. jag blev jätteglad, mitt humör höjdes till toppen, jag kan inte komma på något bättre jag skulle kunna vakna till. jag fick nästan lite ont i magen när jag gick fram till fönstret och såg att all snö smälter såfort den landar på marken. det är väl för varmt antar jag. jävla skit. funkar det om jag skulle stå och slänga ner is som en galning på marken? det är nästan så att det vore värt ett försök.
jag tog två kort i alla fall och såhär ser det ut:



 

 

 

näe. sådär ser det inte ut. kameran gör inte snöflingorna det minsta rättvisa.

 

jaha, jag skulle gått och sprungit spåret idag men just nu känner jag inte för det alls, jag ska sitta och sura för att vädret inte är som jag vill. jag kommer ändå bara bli blöt om fötterna i all lera. jag går en långpromenad ikväll istället, så får det bli. nu ska jag typ... kissa, eftersom jag tydligen kände att det var viktigare att uppdatera bloggen än att göra det normala människor gör det första de gör när de vaknar. hade det vart snö på marken hade jag kunnat gå ut och kissa i snön. skrivit mitt namn eller något sånt originellt. och ja, originellt hade det vart iaf med tanke på att jag är tjej. jag hade fått hoppa runt som en galning i snön med särade ben för att få till en enda bokstav gissar jag på. men nu går det inte! nä! för marken är tydligen för fin för att låta snön ligga kvar. markjävel, jag hatar dig.

 

 

(nej jag skojade, förlåt)

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0