tisdag,




jaha. då är jag vaken igen. det enda som ligger på agendan idag är att jag ska gå och köpa ett frimärke och sen posta ett brev.
vaknade imorse och trodde att jag var kvar hemma hos mamma. sen när jag vaknade senare trodde jag fortfarande att jag var hos mamma. sängen jag sover i nu är placerad på samma plats som på rummet jag sovit i  hos mamma och fönstret är också på samma plats. sen är jag van att sova där, så kanske inte så konstigt att jag är förvirrad.

det kändes inte bra att komma hit igår. det kändes bra en stund, när jag läst brevet från elle och när jag svarade på det. det kändes bra när jag pratade med casandra om att ta en kväll ute i sthlm framöver. det är väl ungefär det som känns bra i nuläget. inget annat. det kommer bli ensamt här, jag känner ju ingen.

alla har skrivit i sina statusuppdateringar på facebook att det snöat. ja, det var ju kul att det börjar snöa när jag lämnar länet. jag tycker faktiskt om snö. har iofs inte kollat ut genom fönstret här, har jag tur så har det snöat här också.

ja nej, nu ska jag bege mig in i duschen och sen ska jag gå och köpa det där frimärket och sen posta ett svar till ellepelle <3.


 

 

saknar min gamla hårfärg. "gamla", hade den för en månad sen.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0