tisdagspromenix,




gick ut på promenad idag. svinkallt var det. idag hade minsann snön fastnat på marken men klart det inte snöar då heller. dropparna hade frusit till is på massa buskar jag gick förbi och när ingen var i närheten vågade jag ta kort. man ser rätt dum ut som fotar dumma saker hursomhelst faktiskt. nästan så jag vill ursäkta mig själv och säga "jag bloggar, det är till bloggen." fast nu såg ju ingen så det behövdes inte.


 

såg lite bajs också.

 

 

 

och månen kikade fram kl tre på eftermiddagen.

 

 

och väderguden, kom igen, ser du inte hur deprimerande det ser ut på gatorna knivsta? lösningen är mer snö! kom igen nu, jag har betett mig! snäääälla!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0