torsdag,




jag ställde till och med klockan imorse. halv elva steg jag upp så det var väl inget att hurra för egentligen. fast igår klev jag upp två och det tyckte jag var tidigt så lite kan jag få hurra ändå.
sen duschade jag och städade lite. nu ska jag fortsätta städa lite, sen diska iaf en mugg, dricka te och läsa.
ska plocka undan den stationära datorn som inte ens används och möblera om lite. ska bara flytta en byrå iofs, men det är ju ommöblering. jag bara använder fina ord för att ni ska förstå hur stort detta är! jag brukar inte göra någonting alls om dagarna. det kanske börjar gå i rätt riktning iaf, mitt liv.




Kommentarer
Postat av: Frida

Härlig blogg :)

hoppas att det är bra med dig?

2010-11-11 @ 12:09:08
URL: http://jordgubbsmums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0