måndag,

jag älskar att vakna upp i kolsva efter att ha drömt vad som känns som världens längsta mardröm.
drömde att Richard var död och låg nedanför min säng, sen kryper någon över väggen från fängelset som jag bodde bredvid. (hade tydligen inget tak där jag bodde), hugger ett stort hål i sidan på Richard och springer sedan iväg. plötsligt är det blod överallt och Richard lever igen, han kämpar med att andas och han blöder överallt, i halsen, sidan av magen är helt öppen och det är helt omöjligt att rädda honom fast jag försöker stoppa blödningen överallt. Flera som jag kände var i lägenheten, jag skrek åt de att ringa ambulans men ambulansen kom aldrig så där satt jag med panik, kunde inte göra någonting och Richard dog tillslut i min famn.



Kul...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0