någon där uppe hatar mig.

haha vad roligt. jag lyckades ju supa bort mitt leg för x antal veckor sen. det har inte gjort något eftersom jag ändå vart nykter sen jag åkte till knivsta men nu när jag ska till köping har jag tänkt att beställa ett nytt för jag menar, det dyker alltid upp situationer som kräver ett id. jag lånade ut mitt bankkort till pappa som skulle åka och handla och när han kommer tillbaka får jag frågan "fick du tillbaka ditt bankkort?"
bankkortet är alltså också borta. jaha, det var ju kul.

jag spärrar det och beställer hem ett nytt. nu har jag fått en avi så jag kan hämta ut bankkortet. medtag legitimation står det. hallå. för att kunna beställa leg måste jag ha tillgång till mitt kort. jag kan inte föra över pengar från mitt konto utan att använda bankkortet i dosan. jag kan inte hämta ut pengar på banken utan ett leg.

vem kom på detta roliga system? för jag kan inte göra annat än att skratta. hellre det än att grina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0