torsdag,




ska väl kanske be om ursäkt för att jag gör folk oroliga när dom läser.
använder bloggen mest till att skriva av mig, tänker inte så mycket på vad jag skriver och vem som kommer att läsa, behöver mest få ur mig känslorna som jag inte vill lasta folk med. bloggen tar emot utan att klaga och komma med jobbiga svar. det jag skriver känner jag ofta väldigt intensivt just då och sen när jag fått ur mig det kan jag fokusera på annat. eller tränga undan det jag precis skrivit, sak samma. behöver liksom bara tömma ur mig all negativ energi.




har haft en del ganska jobbiga dagar men har väl mina upp och nergångar precis som alla andra. vill så gärna att det ska lösa sig med lägenhet bara, känns som att det är när jag fått min lägenhet och har en stabil grund så kan jag börja bygga på allt annat. innan det är allt kaos, det går inte, jag kan inte få ordning på mig själv eller något annat innan.
så, någon som vill låna mig 4500 kr? "allt" som krävs för att jag ska kunna få söka lägenhet sen. jag vore dig evigt tacksam, både jag, mitt liv och min framtid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0