fredag:

att vakna upp till massa sol är inte helt fel för humöret måste jag säga.

det är ju lite roligt att jag lade mig runt halv 5 inatt tror jag, och har vart vaken en stund nu. ju senare jag går och lägger mig, desto tidigare stiger jag upp. minns inte när jag var uppe såhär tidigt sist. om man nu räknar bort förrgår, då var jag uppe ännu tidigare.
har slängt iväg ett sms till krystel, hoppas att hon vill träffa mig i helgen så jag slipper sitta och ruttna här mer.
tänkte rita en försenad present till henne också, hoppas hon gillar den.


funderar faktiskt på att cykla och leta efter ett bra ställe att sätta sig ner och rita på. jag hittar inte i knivsta men det vore väl på tiden att jag tar mig cykeltur och faktiskt hittar lite sen. vore nääääjs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0