måndag:

det äts surströmming i huset. det luktar så surt att det svider i ögonen och jag börjar få ont i huvudet.
det började med att jag satt på övervåningen och kände att det var något som stank unket. sen började det lukta mer fränt och surt. och det slutade inte. så jag gick ner för att se vem som dött men det var maten. verkar ju jävligt nyttigt det där måste jag säga.

jag vill gratulera min familj som lyckas fuska varannan dag med sin lchf-diet också. jag är sjukt stolt över dom alla.

jag gick med i matdagboken.se idag. dåligt skönt att slippa räkna kalorier och sånt, allt räknas ut själv åt en.
nu ska jag äta färsk mat istället för jäst sådan så kan dom andra roa sig med att stinka som att dom inte bytt trosor på några månader. 

det enda jag får en bild av i huvudet när jag känner odören av jäst fisk (visst låter det gott) så tänker jag på en rolig historia min moster berättade häromdagen. (improviserar lite, minns inte riktigt hur den går)

det var en gammal, motbjudande, smutsig tant som var ohyggligt kåt. hon var så kåt att hon inte visste vart hon skulle ta vägen, hon behövde verkligen knulla och det nu. hon går ner på lokala krogen för att ragga på någon och hittar en ung kille och förklarar att hon är så sjukt kåt så hon inte vet vart hon ska ta vägen. hon vill bara knulla.
"aldrig i livet" får hon till svar, så hon erbjuder honom 5000 kr.
"5000 kr och allt du behöver göra är att sätta på mig" men hon var så ohyggligt ful att han vägrade.
"10 000 kr då, och allt du behöver göra är att knulla mig, inget annat."
det går han med på och dom går hem till henne och han börjar göra sitt. sen frågar hon
"snälla, det var så länge sen jag blev slickad, kan du inte slicka mig?"
"nej aldrig i livet"
"du får 10 000 till" det kunde han inte motstå så han gick ner på henne.
när han är där nere så råkar hon fisa och ber om ursäkt varpå han svarar:
"det gör inget, det var skönt med lite frisk luft."




blev ni hungriga nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0