onsdag:

god morgon.
jag sitter här och äter frukost.
inte vilken frukost som helst utan en nyttig sådan. ett äpple, en banan och ett glas vatten.
jag har nämligen fått för mig att börja bli nyttig nu och förhoppningsvis gå ner lite i vikt på köpet.

det brukar ju bli så när jag hamnar i dessa tankebanor, att jag glömmer bort att jag skulle vara nyttig. (kanske ska kalla det förtränga istället) så när jag står vid godishyllan i affären kan jag komma på att "justfan! skulle ju vara nyttig!" fast då står jag ju redan där och har ansträngt mig och funderat och klurat på vad jag ska smälla i mig för flottigt. då kan jag ju inte bara strunta i det hursomhelst.

så jag får se hur länge detta håller i sig. jag håller er uppdaterade. om jag nu kommer ihåg.



(började på 67,1)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0