onsdag: idag är en bra dag.

HEJ!
kan helt ärligt säga att jag känner mig på bra humör idag. jag vaknade glad! när hände det sist?
allt känns nytt, det är fint på rummet och jag är ensam hemma vilket jag lär vara iaf tills i eftermiddag, minst.

sov jätteskönt inatt även fast sängen känns insoven i mitten, det var precis som att en väldigt tung pappa sovit in den så att det var en grop i mitten av madrassen.

tatueringarna på armen har börjat klia massor, de jag gjorde sist men då är allt i sin ordning med läkeprocessen.

det är så skönt att äntligen ha min egen dator igen! kan sitta och mysa i sängen med den i knäet vilket jag inte direkt har kunnat göra med varken mammas eller mosters sega stationära klumpar till datorer.
PLUS att jag äntligen äntligen äntligen kan lägga in bilder i bloggen igen!

har installerat sims 2 på datorn också, så lär väl sitta fastklistrad vid datorn de närmaste dagarna men vad gör det, när jag drog upp persiennen på rummet var det blött i hela knivsta och vägarna var fulla av vattenpölar. så jag menar, jag är inte spec sugen på att utforska minicity heller.



(min utsikt från mitt fönster imorse)

nej, nu ska jag logga in på matdagboken och skriva in mitt fuskande med cola, drack två glas cola igår vilket inte tillhör min nuvarande sockerfria diet.

vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0