tisdag:

oj. jag kan äntligen höra. och jag visste inte ens att jag inte kunde höra ordentligt innan.
här sitter jag i godan ro, har ingen aning om någonting nästan, sväljer, och så hör jag plötsligt allt mycket klarare och högre.

det blev samma igår. satt och fiskade med andré och company vid bron, sväljer och helt plötsligt hör jag allt klarare. så blir jag jätteförvånad och tänker att "oj, undrar hur högt jag pratar egentligen eftersom jag aldrig hör ordentligt i vanliga fall" lite pinsamt kanske. men det är aldrig någon som sagt något, det enda folk jämt påpekar är att jag själv pratar väldigt tyst. jaha.

sen efter en stund sväljer jag igen och då blir det som ett lock för örat igen. så nu sitter jag här och njuter av att jag hör allt och vågar inte svälja igen.
det blev så jävla öppet i öronen att det känns kallt i dom. fan vad sjukt.



eller coolt kanske.

Kommentarer
Postat av: F

Det är en sak som jag brukar avsky.



Alltså när det slår lock.



Så jag "klickar" med mina trumhinnor och hör allt mer "kristallklart".



^_^

2010-09-07 @ 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0