tisdag,


först klev jag upp snortidigt. såhär såg jag ut när jag vaknade.

 

nej jag skojade bara, det tog lite tid att se ut sådär, visst är det tragiskt. då ska ni se hur jag såg ut innan!

 

 

 

sen väntade jag på att dominic skulle dyka upp vilket han eventuellt gjorde.

vi åkte bil till märsta, tåg till väsby och sen lasrade han bort en tatuering. eller ja, det var ju andra omgången laser så helt borta är den inte än.

sen fortsatte han med att färglägga sin sleeve. det här roade jag med mig då, innan jag fann modet att kliva in i själva studion från väntrummet så jag fick glo på film istället. lite roligare måste jag säga.

 

 

 

 

 

 

hittade en porrtidning också. det var inte meningen, jag bläddrade igenom tidningarna dom hade, helt plötsligt hade jag ett blottat kvinnosköte framför mig. vart lite äcklad om jag ska vara ärlig, tur att de hade brett utbud av vanliga tidningar också så jag slapp dö lite mer inombords.

 

nu ska jag väl sova, däckade för ett par timmar sen för jag var tvungen att kliva upp så tidigt som jag gjorde imorse fast är ändå trött nu igen. imorrn är det kungarna av tylösand, det är väl egentligen det jag har att se fram emot. jag älskar mitt liv.

 

tack för mig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0