tisdag, hehehe

jag vaknar, smyger upp, kollar om pappa är kvar i lägenheten. .
bra, då kan jag gå runt utan att behöva klä på mig.

igår kom han hem, suckade, sa åt mig att rycka upp mig och inte bara ligga i sängen hela dagarna.
vad fan ska jag göra då, frågade jag. ja inte vet jag. gå ut och ta en promenad.

ja. promenad. en promenad runt knivsta, det rycker säkert upp mig och får mig att må bättre. stora vackra knivsta, där det finns så mycket att upptäcka. eller inte.

men - ska inte nonchalera förslaget helt sitter jag och tänker för mig själv. jag ska bara...

kolla facebook. kolla msn. spela alla mina spel på facebook. läsa alla bloggar jag prenumererar på. uppdatera min egen blogg. råka hitta lite nya bloggar. sen bara äh, jag måste ju kolla in felsms.se och se om det kommit in några nya roliga sms först. vill ändå inte ut i det här trista kalla vädret. så tittar jag ut genom fönstret och upptäcker att det regnar.

"synd"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0