torsdag,

jag är jättenervös, har fått numret till ett jobb som det är väntat att jag ska ringa.
eller ja, inte där på jobbet men han som gav mig numret tycker att jag ska ringa.

jag vet inte vad jag ska säga och ju mer jag tänker på det, desto mer lust får jag att gå och hänga mig istället.
skulle prova om hemtelefonen funkade så jag ringde hem till mamma och då fick jag den briljanta idén att skoja lite. så jag sa ingenting. så lade hon på (det var min syster som svarade) sen ringde jag upp igen och hon svarade igen, då hade jag massa ljud för mig.
det var kul. tror ni att jag får jobbet om jag ringer till jobbstället och gör samma sak?




Kommentarer
Postat av: F

Hahaha!



Klart du fått jobbet.

Var det som professionell bus-ringare då? ;)

2010-09-29 @ 11:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0