tisdag,

casandra kom och höll mig sällskap på msn nu en stund. snällt tycker jag. vart är alla ni andra godhjärtade individer när man behöver er? va! nej, jag skojade, casandra är den enda jag behöver just nu. hon hjälper mig i min svåra situation, hon agerar rådgivare.

jag berättade för henne att när jag satt och bajsade kom jag på en skitbra (hehehe) idé (ovanligt).
jag kom på att jag ska sätta upp en annons på ica där det ska stå något i stil med


KNULLKOMPIS SÖKES!
nä, jag skojade bara.
jag vill ha vanliga kompisar.


genom att göra detta uppnår jag direkt två saker. eller tre. uppmärksamhet genom rubriken, efter tre meningar har de insett att jag har humor PLUS att jag uppnått kontakt.
dom kommer inte bara vilja lämna det där, de kommer att ringa numret jag skrivit efter att ha tänkt: shit vilken rolig tjej (ja, de förstår att det är en tjej) och hon är säkert snygg också. jag måste genast presentera henne för alla mina snygga killkompisar och särskilt dom som är tatuerade för det kommer den här tjejen gilla!

jag hade räknat ut allt! sen kom casandra och gillade den också! "tänk vilka roliga människor jag skulle få efter mig, puckon och stalkers..." då förstod jag att hon var ironisk. hon totalsågade alltså min idé.

istället tyckte hon att jag skulle söka jobb. där hittade hon sin kille.
jobbigt att ha kille tyckte jag. dom är jobbiga, bråkar och är svartsjuka.
plus att jag måste söka jobb. inte bara ett utan två jobbiga saker jag måste ta itu med.

sen om man har kille måste man ju ligga med dom och då blir det bara massa gnäll.
jag har en favoritställning och det är döda fisken. jag har jobbat på den som fan, kan den skitbra nu, har till och med lärt mig att se snygg ut och visa med ögonen att jag tänker TA MIG! JAG ÄR REDO! KÖR HÅRT!
men näe. det heter att jag inte anstränger mig. jävla otacksam stil dom kör med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0