tisdag,



idag är det
tisdag och det är så skönt att jobba eftermiddag igen! jag och tidiga morgnar funkar inte har jag kommit på. tråkigt, för förut tyckte jag jämt att det var som mysigast att kliva upp när ingen annan var vaken, nu är det bara mörkt och drygt och jag vill ligga kvar i min säng :(

jag är jätteglad att vi har fått snö! det är inte mycket men det är vitt på marken! jag vaknade imorse och då lät det som att det regnade utanför, såblev jag ledsen direkt men när jag drog upp persiennerna låg snön kvar :) snön gör mig på så bra humör och får mig att orka göra saker, igår gick jag och handlade efter jobbet, sen när jag kom hem gjorde jag iordning världens sallad med egengjord (mammas) dressing till, sen började jag bygga ett pepparkakshus. sen lagom tills pappa kom hem lagade jag mat, efter det fortsatte jag på pepparkakshuset och sen när sussie hörde av sig så gick vi ner till affären och köpte ett till pepparkakshus och vanliga pepparkakor och satte oss och pyntade båda två. jag är rädd att det kommer försvinna med snön :(

hoppas inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0