Hallå!

Nu är jag hemma igen! Jag har haft semester i tre veckor, eller jag är fortfarande inne på tredje och sista semesterveckan men nu är jag hemma i Knivsta igen. De två första veckorna har spenderats i Kolsva och Arboga.
Det var med blandade känslor jag åkte tillbaka till Knivsta men det är väl för att jag vet att det snart vankas jobb... Men lite skönt ska jag erkänna att det var att kliva innanför dörren till lägenheten, den var städad och fin precis som när jag lämnade den. Det är det allra skönaste med att bo ensam. Kanske det enda som är skönt, haha!

Hyran är betald och jag sitter på min vanliga plats nu i soffan framför datorn. I hallen har jag tre stora pappkassar fulla med inhandlade saker och tro det eller ej men det är inte bara onödigt prassel jag köpt hem utan bl a en kaffebryggare och en tvättställning.
Så nu ska det packas upp! Ha det gött tills vi hörs igen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0