onsdag,



goddagens! idag har jag vart en riktig hurtbulle, har både jobbat och tränat direkt efteråt. men mitt i träningen säger paula att hon inte kan stanna så länge till för hon skulle iväg på afterworken med jobbet, den som inte jag ska på. så vi fick avbryta för jag ville inte vara kvar själv som den mes jag är. men kul var det! fast joooobbigt, speciellt nu efter jobbet när jag inte ens är van vid att jobba haha. det känns ordentligt i fötter och axlar efter jobbet kan jag säga.

jag skrev ett långt inlägg igår men internet hängde sig och jag såg nu att de tinte blivit sparat. meeen, sånt som händer. stod väl inget intressant ändå. resten av dagen vet jag inte vad jag ska ägna åt, städa gjorde jag igår så det slipper jag idag. jennifer jobbar och paula är upptagen med jobbet. det återstår inte mycket alls. fifan, helt jävla slut är jag, både i kropp och huvud. kanske ta sig en powernap?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0