söndag,


halloj! har fortfarande ågren för att jag fuskade igår... känner mig svullen och vägrar ställa mig på vågen, vill inte veta vad jag gått upp...

sussie hörde av sig tidigare idag och frågade om jag ville följa med till uppsala och det ville jag! vi åkte först och lämnade donna till hennes syster. donna är en hund. och hennes syster är en människa. efter det åkte vi till gränby. jag handlade lite pyssel på panduro och så hittade jag presenter till sötaste kusin seven som fyller år på torsdag! :) nu sitter jag bara och glor och har tråkigt. men daniel hörde äntligen av sig! så nu kan jag slappna av och sluta oroa mig... och nuuu ska jag fortsätta glo. hejsvejs lingonfejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0