söndag,


har precis vaknat och blir påmind om att det är dop på lördag. OMG! hade helt glömt bort det, TROTS att jag skrivit upp det på jobbschemat som jag tittar på VARJE dag. mina ögon har helt enkelt vant sig vid att det står dop på lördag och så tänker inte hjärnan mer på det utan den har mer respekterat att det ska stå så där bara.
så jag fick typ panik. vad ska jag ha på mig? jag har ätit tre stora chokladkakor denna halva vecka, var jag tvungen att göra det? det blir hårdbantning ända tills på lördag. (yeah right, kommer klara ett par timmar)
provade nyss en av de finaste klänningarna jag äger, den kanske jag kan ha? fast sömmen blev lite väl uttänjd på sidorna av rumpan. det blir en långpromenad innan jobbet idag. (yeah right där med.)

men jag ska ju på the kristet utseende på fredag också plus att det är köpingsyran och jag och Daniel hade ju planerat att bli dyngraka på fredagen och få lördagen för oss själva. men så blir det ju inte nu. får lösa det på något annat sätt. nåväääl, får se hur mycket av detta jag skrivit som blir av. ingenting förmodar jag, det brukar bli så så fort jag skriver upp något jag ska göra.

ska iaf iväg och jobba kl ett, det kommer ju bli av iaf. och där rör jag ju på mig lite ;) får ge fan i alla godsaker man blir frestad av överallt bara. och lämna kontokortet hemma så jag låter bli att gå förbi affären på väg hem.

ett plus denna morgon är att det är fint väder och att min tomatplanta mår mycket bättre!
tänk vad lite vatten kan göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0