tisdag kvälliz,

goddagens! eller godkväll passar väl bättre nu :)
sitter i min säng (som vanligt när jag skriver här), har tittat på BB med Sussie och Kim och jobbat. tung kväll på jobbet men rätt okej ändå. fick insulindelegering idag och beröm av sjuksköterskan, hon tycker att jag vuxit i min roll! kändes väldigt bra! kom ihåg att ta med den stora konservburken jag fick av Kockan idag också, den ska bli en blivande kruka till någon av mina plantor. Kommer bli sååå fint! Åh så jag längtar till min nya lägenhet! Mitt nya, alldeles egna fina hem som jag får ha precis hur jag vill! Ååååh, känner mig alldeles kär :)

Om 2 dagar fyller jag år. Är så nyfiken på vad jag ska få av mamma men hon vägrar att ge mig ens den minsta ledtråden. Himlars!!!! Men på lördag får jag se! Jag vet vad jag hoppas på men man ska inte hoppas för mycket! Snart sova, imorgon planeringsdag på jobbet 8-16. Puss och God natt (Snart)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0