Lördag,

Hola muchachos! Idag är det lördag, det är fint väder och jag är ledig! Så idag tänker jag inte göra ett skit precis som alla andra lediga dagar, jag tänker inte ens gå utanför dörren! För det gjorde jag igår så det räcker och blir över... Var in till Uppsala med CarroBarro. Hon skulle köpa typ två saker och det gjorde hon. Jag hade inte planerat att köpa något alls så jag köpte mer än tio saker. Som ligger kvar i sina påsar, jag har inte ens orkat öppna upp dom. Blir så less på mig själv. Minns typ inte ens vad jag köpte... 
 
 
Fast detta köpte jag ju... Vi snubblade in på Bondens Marknad precis vid stationen när vi skulle hem. Så gula tomater och två burkar blåbärssylt fick följa med hem. Blåbärssylten ska få äran att pryda mina LCHF-pannkakor som jag ska tillaga någon kommande dag. Nej, nu måste jag diska. Så jag ska spela lite dator istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0