triss!

köpte en trisslott häromdagen - kändes bra.
behövde inte visa leg när jag köpte den för en gångs skull - kändes bra.
gick hem med en trisslott - kändes bra.
glömde bort trisslotten tills dagen efter - kändes bra eftersom jag glömt bort den.
 
kom på att jag köpt en trisslott dagen efter! - kändes spännande! 
här har jag gått runt och vart en potentiell miljonär! kanske kan jag uppfylla mina drömmar efter jag skrapat den?! - kände mig euforisk och glädjefull.
tar fram den och sätter mig för att skrapa - kommer på att jag måste uppdatera Instagram först med en bild på min skraplott. uppdaterar, lägger upp bild, skrapar.
mitt i skrapandet kommer jag att tänka på att jag kanske jinxade min blivande vinst genom att outa min oskrapade lott.
skrapar lotten.
nitlott.
 
känns inte bra. är övertygad om att jag jinxade mig själv. 
 
men bättre lycka nästa gång - plötsligt händer det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0