Ack fina söndag som jag missar,

 
Hej!
Jag har haft en himla bra helg! Jag har nämligen gjort motsatsen till vad jag brukar göra när jag är ledig en helg. Jag har åkt iväg och GJORT saker, och träffat nya människor! Så jag känner mig faktiskt lite stolt över mig själv! 
 
Jag ska nog göra så, att mina lediga helger ska handla om mig, och vardagarna får gå till arbete och företaget. 
Idag sov jag ända till halv tolv, och solen skiner utomhus. Den har jag missat hela helgen, så det blir jag lite besviken på för jag känner mig inte riktigt i form för att kliva ut och njuta fullt utav den i det skick jag är i nu. 
 
Men förhoppningsvis skiner den i veckan, och då ska jag njuta till fullo!
Jag är också ledsen över att jag missade kryssningen, men det kommer flera! Jag har haft trevligt ändå! 
 
Ha en fortsatt fin söndag! 
Kram, Fia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0