Hej!

 
Hej! Det var länge sen! 
Otroligt länge sen. Minns jag rätt var det 2014-05-27 jag skrev det förra inlägget. (kikade nyss)
 
 
Jag läste igenom några inlägg, och herregud vad jag förändrats.
Jag tror jag vuxit upp. Vad som hänt? Jag vet inte. Massor
 
 
Både dåligt, men även mycket bra! Jag har blivit företagare - och dessutom fått stanna kvar på vad som bara skulle vara ett sommarjobb, det jobbet hade jag inte ens hunnit börja på när jag skrev det förra inlägget. 
 
Jag ska definitivt skriva lite då och då, för det är väldigt intressant att kunna se tillbaka. Den här bloggen sträcker sig ända till 2009. Synd på bilderna bara att inte alla finns kvar. 
 
Ha det fint, vi hörs snart igen! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0