Hej!

Jag är full av intressanta och fantastiska egenskaper. 
Nummer ett: Jag är så otroligt klantig. 
 
Brukar ofta tänka "nej sofia, det där är inte smart - gör inte så"
Och sen gör jag det iaf. Och så går det åt fanders!
 
Ett exempel: 
Jag håller i en kopp kaffe (Detta pågår JUST NU) 
Ska skriva ett blogginlägg. Tittar på kaffekoppen, behöver båda mina händer för att skriva, ställer koppen i sängen. Tänker samtidigt "Nej Sofia, ställ den inte i sängen, kaffet kommer att vicka ur. Gör det inte"
 
Jag ställer den i sängen ändå. Och nu skriver jag blogginlägget. 
Gissa vad som hände med kaffekoppen!

Ingenting! För den är tom!
Haha - jag vet inte vilka som är mest mindfuckade just nu, ni som läser, eller JAG!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0