Måndag,

Hej! :)

Jag pratade med en arbetskamrat igår som jag inte hunnit prata så mycket med än. Vi hade ganska mycket gemensamt, bland annat tänker vi väldigt mycket. För mycket. 
 
Eller jag vet inte om det är för mycket, jag tycker om att tänka. Jag intalar mig att det får mig att utvecklas. 
Iaf, så kom vi in på ämnet dagbok. Och jag blev sugen på att börja skriva. Och kom att tänka på min blogg. 
 
Jag ska nog uppdatera lite oftare, för hur som haver så är det iaf roligt att gå tillbaka och se hur man har utvecklats. Att få skriva av sig blir ju även som en sorts terapi.
 
Jag berättade för henne att när jag flyttade från Kolsva och hit till Köping där jag bor nu, så gick jag igenom gamla papper. Jag hittade en gammal lista på mål jag ville uppnå. Jag minns att nrä jag skrev listan så tänkte jag för mig själv att jag aldrig skulle uppnå målen jag skrev ner. Samtidigt så gjorde det inget kände jag, för ingen annan skulle ju få se min lista utan det var ju bara för min egen skull jag skrev den. 
Men det roliga är, att när jag hittade den, så hade jag nästan uppfyllt varenda mål :) Så roligt!
Grattis till mig! :)
 
Nu ska jag göra mig iordning, sen ska jag ner på stan och posta mina beställningar :)
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0