fredag,

 
 
 
här bor jag nu. i södra dalarna. 
den här utsikten vaknar jag till varje dag. 
 
det är mycket jag saknar men jag har desto mer. 
och det viktigaste och största jag har är känslan av att jag kommit rätt. 
inget har större betydelse än just den känslan. 
 
jag kan inte ens förklara hur jag vet och varför jag vet. 
men jag kan förklara Att jag vet. vilket känns fantastiskt. jag vet att jag är på rätt väg. 
 
jag är så rätt och det känns så bra och jag skulle vilja att alla kunde få må såhär bra.
jag vill att alla ska ge och få kärlek, att uppskatt de små sakerna i livet och framför allt ;att inte ta något för givet; för det är grundreglerna till vad åtminstone jag tror, som gör en lycklig på riktigt. 
 
och lycklig vill väl alla vara? jag kan egentligen bara utgå ifrån mig själv. 
och jag vill vara lycklig.
 
idag är jag tacksam för att jag har två fungerande ben, en frisk kropp och ett alltmer positivt tänkande. jag är tacksam för allt jag har, allt jag äger och allt jag har jobbat för. jag är tacksam för att jag har ett hem, att jag har en egen bil som inte gått sönder än och jag är otroligt tacksam för mitt körkort. idag är det förresten ett exakt år sen som jag klarade körkortsteorin :) 
 
jag är tacksam för mina nya arbetskollegor, mitt nya arbete och att jag bor i Dalarna. jag är tacksam för människorna jag har träffat här och jag är tacksam för alla fina samtal och jag är framför allt tacksam för min framtid. för jag vet att den kommer att bli fantastisk. 
 
jag är otroligt tacksam för att så mycket ångest inom mig har försvunnit och jag är tacksam för att jag äter igen. och kanske tusen saker mer! 
 
vad är du tacksam för idag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Tarkkis

För att du mår bra! ❤️

2016-05-20 @ 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0