torsdag,

ett huvud fullt av existensiella tankar idag. 
huvudet är fullt av negativa tankar. 
 
"djävulen" börjar få grepp om mig. 
jag blir orolig. 
 
jag trodde jag mådde bra. 
det blir bra. 
 
op bokad på måndag. 
orolig. läkarna oroliga. läkarna stressar. 
 
jag längtar tills tisdag. 
jag saknar mina kusiner. min moster. min syster. 
för mycket saker överallt. 
 
för svårt att ha koll på tankarna. 
jag vill ha hem mina reflexer. 
 
skatteverket ska ha 14000.
jag har inga vinterdäck på bilen. 
 
jag har inga pengar. 
jag vill ha mina reflexer. 
jag är äcklig. 
 
jävla ångest. 
vill inte låta djävulen få grepp om mig. 
 
men han styr. 
jag tappar greppet.
det blir nog bra. 
hej. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0